if you have...

if you have no voice, SCREAM; if you have no legs, RUN; if you have no hope, INVENT or LEARN THE JOY;
"Atâta vreme cât nu devenim un deşert sufletesc, suntem mântuiţi" (România profundă)

marți, 27 iulie 2010

cum să trăim..

Am întrebat, ne-am întrebat și m-am întrebat adesea: cum să trăim? Am găsit câteva cuvinte de la alții.
Mi-aș dori să dispărem în picioare...precum copacii!
Sunt o persoană sfioasă, ușor timidă....dar pentru ca lucrurile mi-au mers din plin toată viața mea, par tonică. Dar să știți...nu e chiar așa! (I. S. Ionescu)
Alt răspuns venit de la un cărător de cărbuni, evlavios, rugător și smerit...un sfintit: "Toți suntem păcătoși, viețuiește cum poți, încearcă doar să nu păcătuiești prea mult" ( părintele Anatolie - Ostrovul)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu