if you have...

if you have no voice, SCREAM; if you have no legs, RUN; if you have no hope, INVENT or LEARN THE JOY;
"Atâta vreme cât nu devenim un deşert sufletesc, suntem mântuiţi" (România profundă)

marți, 20 septembrie 2011

Masa umbrelor (2)

Mărturisire: "Literatura n-aş fi cedat-o nimănui. Îmi dădeam seama că literatura pentru cel ce o are în sânge, nu e altceva decât un mod de a trăi. A renunţa la literatură ar fi însemnat pentru mine a renunţa la cea mai substanţială şi veridică formă a vieţii mele. [...] Fără de literatura mea, n-aş fi fost eu (indiferent de valoarea care mi se acordă sau mi se refuză) ci o simplă tentativă de a ajunge la plenitudinea mea. Aşadar, literatura nu era pentru mine, nici podoabă, nici dorinţa de succes ci... o dimensiune a vieţii. Credeam în literatură cu o densitate fără fisură. Nu m-am schimbat nici acum, după atâtea aplauze şi pietre, acolade şi copite."
(Masa umbrelor - Ionel Teodoreanu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu