if you have...

if you have no voice, SCREAM; if you have no legs, RUN; if you have no hope, INVENT or LEARN THE JOY;
"Atâta vreme cât nu devenim un deşert sufletesc, suntem mântuiţi" (România profundă)

joi, 26 august 2010

adunătură sinistră...

Devine obositoare vieţuirea aici, în această ţară! Sinistră gandire au oamenii care ne conduc...asta în cazul ce mai fericit în care ar fi dotaţi cu un cap pe care să-l folosească. Ce fel de popor suntem noi, cei care admitem să fim conduşi de aceştia!? Şi totuşi...nu cred că avem decât două optiuni: ori îi ucidem ori învăţăm să-i iubim...cu îngăduinţa nu mai merge! Mă tem că varianta echilibrului în acest caz, nu există! Ceva nu se leagă, de vreme ce, doar extremele sunt luate în discuţie. Public, mă declar pro pentru prima variantă caci cu iubirea nu prea le am! Oricum, pe miniştrii aceştia nu i-am iubit niciodata!...Puteau fi mai reuşiti! Nici ei nu cred că ne iubesc prea mult. Insă, ma întreb cum se poate ucide un om?! Imi raspund: punându-i piedică ori o bombă! Dar dacă nu moare...la dracu, degeaba ne-am mai apucat de ucis! Cine-mi poate da siguranţa morţii? Incep să cred că neiubirea, uciderea unui om prin neiubirea faţă de el, deşi, e prea usoară moarte pentru ei!

Niciun comentariu: