if you have...

if you have no voice, SCREAM; if you have no legs, RUN; if you have no hope, INVENT or LEARN THE JOY;
"Atâta vreme cât nu devenim un deşert sufletesc, suntem mântuiţi" (România profundă)

sâmbătă, 5 martie 2011

motanul amenintat...

Ieri am fost ameninţată! De fapt, eu şi motanul. Nu se stie dacă a fost cel cu coada sau cel fără coadă. Nu s-a făcut precizarea. Ne-au luat la pachet. Am redactat nişte acte neoficiale care denunţau o ilegalitate, un abuz, o măgărie. Deşi chestiunea era de interes comun, cu semnătura şi aprobarea majorităţii, fără de care nu se putea face nimic, omul care m-a amenintat a luat redactarea de acte ca pe o acţiune a mea personală împotriva lui.
Cum printr-o plângere n-aş rezolva nimic pentru că instituţiile abilitate în rezolvarea cazului n-ar face nimic, aşadar, în faţa unei astfel de situaţii nu îmi rămâne decât, ca şi în alte cazuri, sa-mi exersez resursele de neiubire şi să mă apăr prin....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu