if you have...

if you have no voice, SCREAM; if you have no legs, RUN; if you have no hope, INVENT or LEARN THE JOY;
"Atâta vreme cât nu devenim un deşert sufletesc, suntem mântuiţi" (România profundă)

marți, 1 martie 2011

până la prânz ... trag perdelele.

M-am trezit. Mă strângea elasticul de la păr şi am simţit că mă doare capul. Am căutat cafeaua prin bucătărie şi am hotărat: anulez tot lucrul; azi citesc, ascult de zeci de ori requiem-ul lui Mozart şi mă uit la interviurile de la Profesioniştii. Aleg: Tudor Chirilă, Klaus Johannis, Regina Ana a României şi pentru a zecea oară interviul cu Bartolomeu Anania. Am auzit titlul unei cărţi pe care am şi comandat-o pe net: Conjuraţia imbecililor - John Kennedy Toole. Voi reveni la ea după citire.
În a doua zi a lunii martie, a venit şi soarele. Mă deranjează...lumina lui e rece. Rămâne ca până la prânz să trag perdelele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu