if you have...

if you have no voice, SCREAM; if you have no legs, RUN; if you have no hope, INVENT or LEARN THE JOY;
"Atâta vreme cât nu devenim un deşert sufletesc, suntem mântuiţi" (România profundă)

miercuri, 17 noiembrie 2010

....

Foarte tare! Siniştrii de la CNA s-au certat în şedinţă publică. Se pare că nu le-a căzut bine treaba cu mitingul. Scrupuloşi din cale afară, şi-au aruncat vorbe grele unii altora. În disputa lor s-au strecurat şi adevăruri politice. Adică, ăia sunt puşi acolo nu pe criterii de competentă superioară şi abilitaţi de excepţie, ci s-au adunat acolo pentru a trăi virtuos din amenzi abuzive şi pentru a ridica osanale întâiului şef de stat şi adunăturii acestuia, asta dacă mai avea, încă o dată, nevoie de confirmare. Domnilor, continuaţi, puteţi să încercaţi şi bătaia data viitoare. E ruptă din rai...ş-apoi, loc şi de mai rau! E un spectacol încărcat de speranţă şi bucurie sfantă. Mă pregătesc să aplaud! Mă iertaţi domnilor, eu sunt cu iubirea, evident virtuozitatea şi bucuria sfântă. Ah!

Sursa Gândul: "Scandalul între cei doi a izbucnit în şedinţa de marţi a Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), după ce Dan Grigore a corectat o greşeală gramaticală făcută de Constantin Duţu, când acesta încerca să-şi spună punctul de vedere în legătură cu primul subiect al ordinii de zi a şedinţei. [...]Duţu: "Mă înveţi dumneata să vorbesc, care cânţi la ţambal" Acest lucru l-a nemulţumit pe Constantin Duţu, care i-a reproşat lui Dan Grigore: "Dumneavoastră mă corectaţi, aţi terminat la Vulcan, domnule". El a continuat spunându-i lui Dan Grigore: "Căutaţi scandal"[...]"Vreţi să vorbiţi tot timpul, vreţi să vă daţi în stambă. Eu v-am stimat întotdeauna, v-am spus «maestre»", i-a spus Constantin Duţu lui Dan Grigore. În acest context, în discuţie a intrat şi Narcisa Iorga, un alt membru al CNA, care i-a cerut lui Constantin Duţu să revină "la subiect".Acest lucru l-a făcut pe Duţu să îi spună Narcisei Iorga: "Nu vreţi să vă astâmpăraţi?" Astfel şi Narcisa Iorga a intrat în conflict: "Dar cine sunteţi dumneavoastră să-mi spuneţi să mă astâmpăr? Ce-ar trebui să fac să mă astâmpăr? Asta e o ameninţare publică", i-a spus Narcisa Iorga lui Constantin Duţu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu