if you have...

if you have no voice, SCREAM; if you have no legs, RUN; if you have no hope, INVENT or LEARN THE JOY;
"Atâta vreme cât nu devenim un deşert sufletesc, suntem mântuiţi" (România profundă)

luni, 18 aprilie 2011

Bătăi de clopot în săptămâna deniilor...

Antrenantă ziua de astăzi. A început înainte de ora 5 dimineaţa. Mi s-a părut că am atât de mult timp. Ostenită de forfota zilei, încercând să merg liniştit, înainte de 6 seara, m-am înfiinţat la catedrală. La semafor mi-a trecut prin minte că nu aud clopotele ce ar fi anunţat începutul deniei. La puţin timp, au început să bată. Bătăile de clopot în săptămâna deniilor aduc o atmosferă necesară existenţei. Vin, de la distanţă, către noi. N-au odihnă, sunt pe drumuri. Au o bătaie de mâhnire. Îmi par aspre. Anunţă, strigă... se sfârşesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu