if you have...

if you have no voice, SCREAM; if you have no legs, RUN; if you have no hope, INVENT or LEARN THE JOY;
"Atâta vreme cât nu devenim un deşert sufletesc, suntem mântuiţi" (România profundă)

joi, 14 aprilie 2011

...că tot n-am prea multă treabă

Acu` că tot n-am prea multă treabă, nu-mi mai curg ochii şi respir bine, m-am luat la plimbare. Fascinantă preumblarea prin istorie şi în vieţile sfinţilor închisorilor! Am început să mă zbengui, cu-n aer cultural, pe site-uri, prin cărţi, prin filme, printre mărturii, mărturisiri şi mărturisitori. Cu gândul cel naiv, am umblat pe la mormântul lui Ştefan, pe la Aiud, la închisoarea în care a stat Valeriu Gafencu, pe la curtea lui Carol 1, pe câmpul de luptă al Războiului de Independenţă, chiar şi prin scrisoarea lui Zelea Codreanu (ca eveniment de scriitură), apoi, pe la Stupca, unde l-am găsit pe Ciprian Porumbescu. Am stat şi la hora din sat admirând bucuria şi pasiunea oamenilor de altădată. În realitate, de îndată ce va veni prima rază de soare, voi merge, fără grabă, şi printre mormintele cimitirului Eternitatea. Cu gândul sunt de mult acolo. Cu mult dor, ar trebui să trec şi pe la părintele meu, cel viu sau cel adormit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu